czwartek, 20 czerwca 2013

Oceaniczne zwierzęta

Ocean Park we Władysławowie naszpikowany był 
niesamowitymi zwierzętami o rzeczywistych rozmiarach.

Zresztą sami zobaczcie jaki wielki ten wieloryb.
Ponoć mały wieloryb w ciągu doby przybiera 90kg.
Wiedzieliście o tym?!

 Zdjęcie z manatem i z pigwinami.
Niestety Szeregowego nie spotkałem.

Za to mama pozowała do zdjęcia z morsem.
Czy wiedzieliście, że jego górne kły mogą sięgać do 1m długości.
I jak tu takimi jeść?!
 Nastce także się wszystko podobało.


 Ryba piła, która wszystko wypiła.
Później przyszedł czas na krótki odpoczynek,by...
 następnie szaleć na dmuchanej zjeżdżalni.

 Mama okropnie się bała,

 ale jej wytłumaczyłem, że nie potrzebnie się boi.

 Jak bowiem mogłem sobie odmówić takiej zabawy!

 
Po ciężkim spacerze wśród zwierząt 
i na placu zabaw przyszedł czas na powrót do domu.
Tata dzielnie wtaczał nas pod górkę. 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Bosko! Nawet nie wiedziałam, że tam jest coś takiego. Kasia brawo, byłaś dzielna ja pewnie wdrapałabym się na tą ślizgawkę z młodym :)

pani Arnoldzikowa pisze...

ja juz tez chcialam, ale byly inne dzieci i doszlam do wniosku ze sie nie przepcham przez kolejnke, po za tym dziwnie by te dzieci na mnie patrzyly - wiesz... obciach bym zrobila wlasnemu synowi :)))